Oneway Bike verwelkomt ervaren kracht Richard Rijkens in accountmanagers team

Richard Rijkens_Nice to meet you_1200x914.png
  • png

Oneway Bike breidt het accountmanagers team uit met een ervaren kracht in de rol van Accountmanager Noord-Nederland. Richard Rijkens (50) is sinds 1 september aan boord en versterkt het team met zijn ruim 25 jaar ervaring in de branche. Afkomstig uit Vlagtwedde, is Richard een vertrouwd gezicht bij talloze winkeliers in Noord Nederland.

Richard's carrière begon na zijn opleiding in een lokale fietsenzaak, waar hij geleidelijk zijn weg omhoog werkte van de binnendienst naar de buitendienst. Zijn uitgebreide kennis en ervaring maken hem tot de ideale kandidaat om de uitdagingen in de fietsenbranche met enthousiasme aan te gaan.

Richard deelt zijn motivatie: "Voor mij is het van groot belang om mijn winkeliers zo vaak mogelijk te bezoeken. Bij veel klanten kom ik al zoveel jaren over de vloer dat ik precies weet wanneer ze hun winkel zijn gestart, of ze in de tussentijd zijn verhuisd, en wie hun klanten zijn. Dat persoonlijke contact is waar ik van geniet, en de gedeelde passie voor sport en met name fietsen maakt het extra speciaal."

"De merken in het portfolio van Oneway, waaronder SQlab, Acid, Ere Research, Fulcrum en Lezyne, zijn Richard op het lijf geschreven," voegt Sander Bouwens, Senior Account & Brandmanager bij Oneway Bike, enthousiast toe. "Niet alleen brengen we met Richard een geweldige aanwinst binnen ons team, maar we zijn ook verheugd dat hij met zijn expertise en passie naadloos aansluit bij de merken in ons portfolio.

Bovendien zal Oneway Bike binnenkort zijn dealers ondersteunen met een nieuwe reeks SQlab Academies. Tijdens deze Academies kunnen dealers alles te weten komen over ergonomie op de fiets en de oplossingen van SQlab. Richard is zeer enthousiast over deze ontwikkeling en kijkt ernaar uit om samen met de Oneway dealers te werken aan de groei en ontwikkeling van deze geweldige merken.

Oneway Bike is verheugd over de aanwinst van Richard en kijkt uit naar een vruchtbare samenwerking. Heeft u vragen voor Richard? U kunt hem telefonisch bereiken via 010 3122257 of via e-mail op rrijkens@onewaybike.nl

--------------

Favicon for press.oneway.bike Afbeeldingen Richard Rijkens - New account manager press.oneway.bike