Ere Research lanceert nieuwe Omnia II CLR45: betere prestaties, nieuw design

DSC04231.jpg
  • jpg

Ere Research, bekend om zijn innovatieve en hoogwaardige fietsonderdelen, introduceert met trots de nieuwe Omnia II CLR45 wielset. Met deze upgrade op de succesvolle Omnia CLR45 haal je nóg meer uit je rit. De slimme verbeteringen van de Omnia II CLR45 tillen je prestaties naar een hoger niveau, en dat alles tegen dezelfde scherpe prijs.

Eén van de meest opvallende verbeteringen van de Omnia II CLR45 is de overgang van een 4-pawl freehubsysteem naar een 36-tands star-ratchetsysteem. De nieuwe Ere Iona S naven, voorzien van Ere custom industriële lagers, zorgen voor snellere en consistenter engagement bij elke pedaalslag. Het star-ratchetmechanisme is ontworpen voor kracht, betrouwbaarheid en snelle engagement, waardoor je wielen soepel blijven draaien, zelfs onder de zwaarste omstandigheden. Of je nu steile beklimmingen trotseert of sprints trekt op vlakke wegen, de Iona S naven geven je de voorsprong die je nodig hebt.

Naast de technische upgrades heeft de Omnia II CLR45 ook een nieuwe look gekregen. Het strakke, moderne design laat je niet alleen opvallen op de weg, maar weerspiegelt ook de hoogwaardige technologie die in deze wielen zit - en natuurlijk zonder in te leveren op prestaties.

DSC04079.jpg
  • jpg

“We zijn ontzettend trots om de Omnia II CLR45 aan onze klanten te laten zien,” aldus Piet van de Velde, CTO van Ere Research. “Dankzij het nieuwe star-ratchetsysteem is de wielset nog betrouwbaarder en presteert hij beter dan ooit. In combinatie met de vernieuwde graphics, geloven wij dat de Omnia II CLR45 ongeëvenaarde waarde en prestaties biedt in zijn klasse.”

De Omnia II CLR45 behoudt de prijs van zijn voorganger van €999, waardoor deze geavanceerde upgrades toegankelijk blijven voor een breed scala aan fietsers. Deze toewijding om hoogwaardige componenten betaalbaar te houden, onderstreept Ere Research’s inzet voor de fietsgemeenschap.

Belangrijkste kenmerken Omnia II CLR45 op een rijtje:

• Vernieuwde graphics: een strak, modern design dat bij elke fiets past
  • Star-ratchetsysteem: 36-tands systeem voor betere engagement en duurzaamheid, voor een soepelere en betrouwbaardere rit
  • Aerodynamisch ontwerp: geoptimaliseerd voor snelheid en stabiliteit onder diverse rijomstandigheden
  • Dezelfde competitieve prijs: geavanceerde prestaties zonder prijsverhoging
  • Lichtgewicht: slechts 1560 gram
  • Hoog draagvermogen: maximaal 130 kg
  • Garantie: zoals bij alle Ere-wielen, wordt de Omnia II CLR45 geleverd met een levenslange garantie en crashvervangingsregeling

De Omnia II CLR45 wielset is nu verkrijgbaar via de officiële website van Ere Research en Ere-dealers wereldwijd. Voor meer informatie, bezoek www.ereresearch.com.

Favicon for press.oneway.bike Download alle afbeeldingen - Omnia II CLR45 press.oneway.bike

Over Ere Research

Ere Research zet zich in voor de ontwikkeling van innovatieve, hoogwaardige fietsonderdelen. Met een focus op kwaliteit, design en technologie, streeft Ere Research ernaar om de fietservaring voor fietsers van elk niveau te verbeteren.

Specificaties Ere Omnia II CLR45

OMNIA_II_CLR45_front and rear_2.jpg
OMNIA_II_CLR45_detail_1.jpg
OMNIA_II_CLR45_detail_2.jpg