Nieuwe CUBE Store vestiging geopend in Middelburg

CUBE-STORE-ZEELAND-2023-33_2.jpg
  • jpg

Goed nieuws voor fietsliefhebbers in Middelburg en omgeving! Aan de rand van de Zeeuwse hoofdstad is een nieuwe CUBE Store geopend: CUBE Store Zeeland, voorheen Minnaar Wielersport. Met deze opening wil het populaire fietsenmerk haar klanten nog beter bedienen en de nieuwste modellen en technologieën aanbieden.

De nieuwe CUBE Store bevindt zich aan de rand van Middelburg en biedt een uitgebreide selectie aan fietsen, waaronder racefietsen, mountainbikes en e-bikes. Naast fietsen kan je er ook terecht voor accessoires, kleding en natuurlijk onderhoud van de fiets.

Met de opening van CUBE Store Zeeland trappen we vol enthousiasme een nieuw avontuur tegemoet. CUBE is al lange tijd onze grootste leverancier. De transformatie van Minnaar Wielersport naar een CUBE only-winkel was daarom een logische stap. Met onze nieuwe winkel - compleet in de stijl van CUBE - staan we klaar om het fietsplezier van iedereen in de omgeving Zeeland naar een hoger niveau te tillen. Maurice Minnaar, winkeleigenaar
CUBE Store Zeeland_7.png
CUBE Store Zeeland_4.png
CUBE Store Zeeland_8.png
  • png

CUBE: hoogwaardige fietsen en accessoires voor iedere fietser

CUBE is een Duits fietsmerk dat bekend staat om zijn hoogwaardige kwaliteit en innovatieve ontwerpen. Het merk is opgericht in 1993 en heeft sindsdien een sterke positie in de fietsindustrie weten te veroveren. Het merk hecht veel waarde aan onderzoek en ontwikkeling en investeert daarom veel in de nieuwste technologieën en materialen om ervoor te zorgen dat hun fietsen de beste prestaties leveren en lang meegaan.

Daarnaast heeft het merk meerdere prijzen gewonnen voor hun producten en innovaties, waaronder de prestigieuze Eurobike Award en de Red Dot Design Award. Ook bij testen van de Consumentenbond en de ANWB heeft CUBE diverse awards binnengehaald.

De opening van de nieuwe CUBE Store in Zeeland is een belangrijke mijlpaal voor het fietsenmerk en benadrukt de groeiende aanwezigheid van CUBE in Nederland. Dus ben je op zoek naar een nieuwe fiets of accessoires? Kom dan snel langs bij de nieuwe CUBE Store in Zeeland!

www.cubestores.nl

CUBE STORE ZEELAND