Wij zijn Oneway Bike

Fiets je mee.png
  • png

Wij zijn Oneway Bike, uw distributeur en partner voor fietsen, onderdelen en accessoires. Niet alleen verdelen wij premium merken naar onze klanten, ook gaan wij all-in wanneer het gaat om ondersteuning, samenwerking en service. Met onze passie voor fietsen en uitgebreide kennis van de markt staan wij voor u klaar.

Bij Oneway Bike ademen we fietsen. We delen onze passie graag en dat merkt u in alles wat wij doen. Oneway is distributeur van het Duitse fietsenmerk CUBE in Nederland, Verenigd Koninkrijk en Ierland. Daarnaast bieden wij onze dealers diverse premium onderdelen- en accessoiremerken, zoals Lezyne, SQlab, Ere Research en Fulcrum. Deze merken worden direct uit voorraad verzonden vanuit ons magazijn in Rotterdam, met een oppervlakte van 10.500 m2.

Ook buiten Nederland opereren we snel en effectief binnen de branch samen met onze lokale collega’s. En naast de exclusieve distributie van marktleiders als CUBE en Lezyne, geeft de ontwikkeling van kleinere merken ons een jong temperament. Daarbij speelt onze groei de afgelopen jaren ook een flinke rol. Ervaring en jong talent onder één dak is dan ook wat ons definieert.